niedziela, 14 maja 2017

Panfu.me już aktywne!

Cześć Pandy!
W końcu nadszedł ten czas, w którym zostało otworzone nowe "stare" Panfu! Nastąpiło to 12 maja 2017 r. tuż po godzinie 17:00. 
Ta data zapewne będzie kolejną ważną datą w historii Panfu.
Dlaczego nowe "stare"? Ponieważ od paru lat Panfu jest grą wymarłą, zostało bezpowrotnie porzucone przez firmę Goodbeans z powodu kłopotów finansowych, jednak w 2016 roku błysnęło światełko nadziei! Zaczęto pracować nad przywróceniem Panfu w takiej samej formule jaką znają wszyscy, którzy grali w tę grę parę lat temu. Początkowo Panfu.me, bo taki jest aktualny nowy adres Panfu, miało zostać otworzone w styczniu b.r. jednak ta data stała się nieaktualna, a nowy termin został ustalony na maj. Od dwóch dni możemy się cieszyć grą!
Niestety nasze stare konta nie zostały zachowane i musimy założyć nowe, i zdobywać wszystkie osiągnięcia oraz misje od początku. 
Nowa wersja Panfu jest w wersji beta, co oznacza, że wciąż jest w fazie "produkcji". Dlatego od czasu do czasu mogą występować kłopoty z logowaniem, kupowaniem ubrań, graniem w gry oraz braniem udziału w misjach. Jednak aktualny twórca gry pracuje nad tym i czasami wyłącza serwery, więc nie popadajcie w panikę, jeśli na ekranie waszych komputerów wyskoczy komunikat, że serwery są wyłączone np. "Database Error.  We were unable to connect to Panfu at this time. Please try again in a few moments.".
Odczekajcie parę minut lub trochę więcej i próbujcie znów wejść na stronę!
Czy cieszycie się, że Panfu znów powróciło? W końcu w tym roku, w grudniu będzie obchodziło swoje 10 lecie!
Do napisania!
Makarena11

5 komentarzy:

  1. blog bardzo mi się podoba
    ~Pozdrawiam Koszel (Administrator grupy na Facebook'u Panfu.me Ekipa )
    Koniecznie zajrzyj ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się bardzo cieszę! tęskniłam za panfu :( i myślałam że już nigdy nie powróci.Czekam aż reklamy o panfu.me zaczną lecieć w TV! Bo bardzo mało pand teraz jest zarejestrowanych. A blog super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Makarena 11, wiesz kiedy będzie polski serwer?

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kupiłem złoty pakiet, wydałem 100 pln, a twórcy mnie po porstu oszukali, wiem to było dawno temu straciłem bezpowrotnie całe konto, chciałem sobie wrócić do tej gry, bo przypomina mi trochę wcześniejsze dzeciństwo. Chciałem zobaczyć co i jak, a tu przypał ni ma panfu, zapewne nogdy nie wrócę do tej gry, no cóż jakieś tam wspomnienia pozostaną, ale wsm to myślałem, że ktoś mógłby pozwać tych twórcó pierwotnej wersji, przecież chyba nie byłem jedyny, więc ci ludzie ograbili nas z naszych pieniędzy!
    Post był napisany parę lat temu, wiem ale chciałem tylko wyrazić swoją frustrację, która nie wygasła pomimo tych kilku lat.
    Na razie

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz zostanie opublikowany po zaakceptowaniu go przez administratora bloga! :))