czwartek, 29 czerwca 2017

Rejestracja zamknięta

Witajcie!
Wczoraj została zamknięta rejestracja na Panfu, aż do następnej aktualizacji. 
Główny administrator, Robin, poinformował, że spowodowane jest to tym, iż hakerzy zaatakowali stronę w odwecie za blokadę ich kont, na których grali nielegalnie, tzn. dodawali monety, zwiększali levele lub poprzez kody dodawali sobie ubrania np. Elli.
Sam spotkałem parę takich pand na niemieckim Panfu.
Jak widzimy na powyższym screenie ta panda ma wszystko to, co nie jest aktualnie dostępne dla wszystkich, czyli parasol pomocnika Panfu, strój Elli, czapeczka ze śmigłem i małpka Coco Loco.
Chwilę porozmawiałem z tym użytkownikiem i dowiedziałem się, że nie trzeba być hakerem pierwszej klasy, gdyż Panfu jest źle zabezpieczane i wszystko można wyczytać z kodów gry, do których każdy po odpowiedniej kombinacji ma dostęp. Później byłem nagabywany do użycia tychże kodów, ale wolę grać legalnie i wszystko zdobywać sprawiedliwie.
A co wy sądzicie o takich osobach?
Do napisania!
Makarena11

2 komentarze:

Twój komentarz zostanie opublikowany po zaakceptowaniu go przez administratora bloga! :))